Πληροφορίες Σχολής
Τμήμα: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΟΔΟΣ)
Κωδικός: 143
Ίδρυμα: ΠΑ.ΑΙΓ
Site: https://www.pre.aegean.gr/
Επ. Πεδίο/α: 1234
Έτη Σπουδών: 4
Πόλη: ΡΟΔΟΣ
Συντελεστής ΕΒΕ: 0,8
ΕΒΕΤ (2025): 8.40
Βάση ΓΕΛ (90%) (2025): 11875
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2025 : Εδώ ;Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2025): 17375
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ):
[4 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΜΑΘ:25 - ΠΛΗ:25 - ΟΙΚ:25[3 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΦΥΣ:25 - ΧΗΜ:25 - ΒΙΟ:25
[2 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΦΥΣ:25 - ΧΗΜ:25 - ΜΑΘ:25
[1 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΑΡΧ:25 - ΙΣΤ:25 - ΛΑΤ:25
Μετεγγραφή: ΝΑΙ
Μαθήματα (Εύδοξος): Link
Οδηγός Σπουδών: OS |Ακαδ. Ετος: 2023-2024
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2025): Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024): 343
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2025): 309
Επιτυχόντες ΓΕΛ κατ.90% (2025): 309
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2025): 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ
Κατευθύνσεις
ΔΕΝ ΕΧΕΙ
Μαθήματα ανά Εξάμηνο
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά [Υ], Επιλογής [Ε]) :
[1] [ΒΥ] ΑΓΓΛΙΚΑ Ι
[1] [ΒΥ] ΑΓΓΛΙΚΑ Ι Ι Ι
[1] [ΒΥ] ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
[1] [ΒΥ] ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ
[1] [ΒΥ] ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
[1] [ΒΥ] ΒΙΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
[1] [ΒΥ] ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ι
[1] [ΒΥ] ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙΙ
[1] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
[1] [ΒΥ] ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
[1] [ΒΥ] ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ : ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
[1] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
[1] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
[1] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
[1] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
[1] [ΒΥ] ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
[1] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ & ΓΡΑΦΗΣ: Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
[1] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
[1] [ΒΥ] Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
[1] [ΒΥ] Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
[1] [ΒΥ] Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ
[1] [ΒΥ] Η ΠΟΛΗ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[1] [ΒΥ] Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ
[1] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
[1] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
[1] [ΒΥ] ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
[1] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
[1] [ΒΥ] ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ
[1] [ΒΥ] ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ
[1] [ΒΥ] ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[1] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
[1] [ΒΥ] ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
[1] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 19ος- 20ος ΑΙΩΝΑΣ
[1] [ΒΥ] Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[1] [ΒΥ] ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
[1] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ - ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΟΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
[1] [ΒΥ] ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
[1] [ΒΥ] ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[1] [ΒΥ] ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[1] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
[1] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
[1] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
[1] [ΒΥ] ΠΡΑΛΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
[1] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ( ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ )
[1] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ : ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑ
[1] [ΒΥ] ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
[1] [ΒΥ] ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ : ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
[1] [ΒΥ] ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΑΓΓΛΙΚΑ Ι Ι
[2] [ΒΥ] ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ (ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ)
[2] [ΒΥ] ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΖΩΗΣ:ΜΙΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
[2] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ
[2] [ΒΥ] ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
[2] [ΒΥ] ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
[2] [ΒΥ] ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
[2] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΘΟ
[2] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
[2] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
[2] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
[2] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
[2] [ΒΥ] ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
[2] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΗΣ. ΤΥΠΟΣ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ,ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ,ΘΕΑΤΡΟ,ΤΕΧΝΗ.
[2] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΙΝΤΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ -ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ
[2] [ΒΥ] ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
[2] [ΒΥ] ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
[2] [ΒΥ] Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟΝ 20 ΑΙΩΝΑ
[2] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΒΙΩΜΑ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ
[2] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
[2] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΠ/ΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
[2] [ΒΥ] ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ
[2] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ(ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΙΚΗ)ΑΝΑΛΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ - ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ( ΤΕΛΗ 19 - ΜΕΣΑ 20 ΑΙΩΝΑ )
[2] [ΒΥ] ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ -ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ
[2] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
[2] [ΒΥ] ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΛΑΘΟΣ
[2] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
[2] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ
[3] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
[3] [ΒΥ] ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
[4] [ΒΥ] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ
[4] [ΒΥ] ΛΑΪΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΟΨΕΙΣ
[4] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
[5] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ-ΑΓΓΛΙΚΗΣ-ΓΑΛΛΙΚΗΣ-ΙΤΑΛΙΚΗΣ- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
[6] [ΒΥ] ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
[6] [ΒΥ] ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
[7] [ΒΥ] ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
[7] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΏΣΣΑΣ
[7] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
[7] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
[7] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
[7] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
[7] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
[7] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[8] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
[8] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
[8] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ : ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
[8] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
[8] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
[8] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
[8] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
---------------------------------