Η ΑΔΙΠ έχει γίνει Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ)
Στη έκθεση της ΑΔΙΠ 2014 αναφέρεται:
Η διαχρονική εξέλιξη του φοιτητικού πληθυσμού στην Ελλάδα την περίοδο 2001-2010 σε σχέση με τις χώρες της ΕΕ-27 παρουσιάζεται στον Πίνακα 1 που ακολουθεί. Από αυτόν τον πίνακα καθίσταται εμφανές ότι από τα κράτη-μέλη με το υψηλότερο ποσοστό φοιτητικού πληθυσμού ως προς το συνολικό μαθητικό/φοιτητικό πληθυσμό τους, η Ελλάδα κατέχει την 1η θέση (29,4%).
Σε άλλο σημείο η έκθεση της ΑΔΙΠ (σελίδα 24) αναφέρει: Με βάση τη μελέτη της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (Eurostat 2013), οι συνολικές δημόσιες δαπάνες για την εκπαίδευση στην Ελλάδα το 2011 (4.08%) ήταν αρκετά κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (ΕΕ-27 5,34% και στην Ευρωζώνη 5,02%). Το ίδιο έτος όμως, οι δημόσιες δαπάνες για την Ανώτατη Εκπαίδευση βρίσκονταν στο 0,91% του ΑΕΠ, υψηλότερες από το μέσο όρο της ΕΕ-27 (0,86%) και της Ευρωζώνης (0,83%).
Σε άλλο σημείο αναφέρει: «μετά από το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, περίπου οι μισές Ευρωπαϊκές χώρες μείωσαν τον προϋπολογισμό τους που διατίθεται για την εκπαίδευση, κατά το 2011 και το 2012». Σύμφωνα λοιπόν με τη μελέτη αυτή, κατά το 2012 «η πιο μεγάλη μείωση των εκπαιδευτικών δαπανών πραγματοποιήθηκε στις περιπτώσεις της Κύπρου, της Ελλάδας, της Λετονίας, της Λιθουανίας και του Ην. Βασιλείου».
Δηλαδή ήταν μύθος ότι η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στη Ελλάδα υποχρηματοδοτείται! Η υποχρηματοδότηση ξεκίνησε μόλις το 2012 . Ο παρακάτω πίνακας δείχνει τις δαπάνες στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το 2012.
Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι και το 2012 που η Ελλάδα είχε πτωχεύσει δαπάνησε περισσότερα για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το Ην. Βασίλειο και την Ιταλία. Δυστυχώς δεν υπάρχουν στοιχεία για την Πορτογαλία και την Ισπανία.
Σε άλλο σημείο η έκθεση αναφέρει:”η Ελλάδα κατέχει την 1η θέση με το φοιτητικό της πληθυσμό να αντιστοιχεί στο 19% των ατόμων ηλικίας από 18 ετών έως και 39 ετών, υπερέχοντας της αντίστοιχης μέσης τιμής της ΕΕ‐27 (13,4%) κατά 5,6 ποσοστιαίες μονάδες. Αλλά εάν συνεχίσει η μεγάλη αύξηση των εισαγόμενων στα Τμήματα των ΑΕΙ, ιδιαίτερα με τις ελλείψεις προσωπικού και υποδομών, θα προκαλέσει υποβάθμιση της ποιότητας των σπουδών ή και αδυναμία διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας”
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ Η ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ, ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΛΗΝ ΌΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΕΠ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ
-Η ΜΗ υποχρηματοδότιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναγράφεται σε όλες τις εκθέσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ τα τελευταία χρόνια.
-Είναι διεθνής πρακτική η αναφορά στο ΑΕΠ.
-Το ΑΕΠ έχει μειωθεί και σε άλλες χώρες.
(http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_in_Europe_by_GDP_(nominal))
-Όταν σε μια χώρα μειώνεται το ΑΕΠ μειώνονται ταυτόχρονα και το κόστος προϊόντων και υπηρεσιών (π.χ μείωση μισθών).Πριν τη κρίση ένας εκπαιδευτικός έπαιρνε 20.000 ευρώ το χρόνο και τώρα παίρνει 13.000 ευρώ το χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι με λιγότερα χρήματα μπορείς να πετύχεις ίδια αποτελέσματα.
Είναι πέρα από κάθε λογική σε μια μικρή χώρα να υπάρχουν περισσότερα από 450 ΑΕΙ και ΤΕΙ! Σπαταλώνται τεράστια ποσά για σχολές φαντάσματα.