Κωδικός : 178
Ίδρυμα: ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Επ. Πεδίο/α: 1,2,3,4
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 1
ΕΒΕ (2023) : 10.43
Μετεγγραφή: Μη Αντίστοιχο
Site: http://www.sed.uth.gr
Μαθήματα (Εύδοξος) : https://service.eudoxus.gr/public/departments/courses/1057/2023
Οδηγός Σπουδών : OS
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Βάσεις 2004- 2023 : Εδώ
Εισακτέοι 2001- 2023 : Εδώ
Προτιμήσεις Επιτυχόντων 2023 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων 2023 : Εδώ
Συντελεστές Βαρύτητας:
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΑΡΧ: 25 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΜΑΘ: 25
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΒΙΟ: 25
[4 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΜΑΘ: 25 - ΠΛΗ: 25 - ΟΙΚ: 25
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :
[2] [ΒΥ] Αγωγή υγείας
[2] [ΒΥ] Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Σχεδίων
[3] [ΒΥ] Ανάπτυξη του λόγου
[7] [ΒΥ] Βασικές γεωμετρικές έννοιες και η διδασκαλία τους
[3] [ΒΥ] Βασικές έννοιες και τεχνικές των μαθηματικών
[5] [ΒΥ] Βασικές έννοιες φυσικών επιστημών
[2] [ΒΥ] Βιολογικές βάσεις ανάπτυξης
[1] [ΒΥ] Γαλλικά 1 (επίπεδο αρχαρίων - μεσαίο)
[2] [ΒΥ] Γαλλικά 2 (επίπεδο αρχαρίων - μεσαίο)
[3] [ΒΥ] Γαλλικά 3 (επίπεδο μεσαίο - ακαδημαικών σκοπών)
[4] [ΒΥ] Γαλλικά 4 (μεσαίο - προχωρημένων)
[1] [ΒΥ] Γενικές αρχές οικολογίας
[1] [ΒΥ] Γερμανικά 1
[2] [ΒΥ] Γερμανικά 2
[3] [ΒΥ] Γερμανικά 3
[4] [ΒΥ] Γερμανικά 4
[2] [ΒΥ] Γλωσσική ανάπτυξη του κωφού παιδιού (ΕΡΓ)
[5] [ΒΥ] Γνωστικές λειτουργίες και νοητική καθυστέρηση
[2] [ΒΥ] Γνωστική ανάπτυξη του παιδιού
[5] [ΒΥ] Γραμματισμός και κωφό παιδί (ΕΡΓ)
[7] [ΒΥ] Διάσπαση προσοχής - υπερκινητικότητα: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
[4] [ΒΥ] Διδακτική νεοελληνικής γλώσσας
[5] [ΒΥ] Διδακτική νεοελληνικής γλώσσας ως ξένης
[4] [ΒΥ] Διδακτική των μαθηματικών
[6] [ΒΥ] Διδακτική φυσικών επιστημών
[5] [ΒΥ] Διδασκαλία κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό
[3] [ΒΥ] Διδασκαλία του γραπτού λόγου
[6] [ΒΥ] Διοίκηση της τάξης και διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών
[7] [ΒΥ] Εγκαιρη ανίχνευση και παρέμβαση στη νηπιακή ηλικία
[5] [ΒΥ] Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς
[1] [ΒΥ] Εισαγωγή στη βαρηκοΐα-κώφωση
[1] [ΒΥ] Εισαγωγή στη γλωσσολογία
[1] [ΒΥ] Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
[2] [ΒΥ] Εισαγωγή στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης
[7] [ΒΥ] Εισαγωγή στην Επιχειρηματικότητα
[1] [ΒΥ] Εισαγωγή στην κοινωνιολογία
[6] [ΒΥ] Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στις μαθησιακές δυσκολίες
[2] [ΒΥ] Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή
[3] [ΒΥ] Εκπαιδευτική ψυχολογία
[1] [ΒΥ] Ελληνική νοηματική γλώσσα 1
[2] [ΒΥ] Ελληνική νοηματική γλώσσα 2
[3] [ΒΥ] Ελληνική νοηματική γλώσσα 3
[6] [ΒΥ] Εννοιες φυσικών επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση
[7] [ΒΥ] Εργαστηριακή εξάσκηση στις διαταραχές κίνησης και οπτικής αντίληψης
[7] [ΒΥ] Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille
[7] [ΒΥ] Εργαστήριο κλινικής ψυχολογίας: Συμβουλευτική γονέων και παιδιών
[4] [ΒΥ] Ερευνητικές εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή
[5] [ΒΥ] Εφαρμογές εκπαιδευτικής ψυχολογίας
[7] [ΒΥ] Εφαρμογές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση
[6] [ΒΥ] Εφαρμοσμένη διδακτική των μαθηματικών
[4] [ΒΥ] Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος στην εκπαίδευση των παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης
[5] [ΒΥ] Θεωρία της διδασκαλίας 1
[3] [ΒΥ] Θεωρίες κοινωνικοποίησης
[3] [ΒΥ] Θεωρίες προσωπικότητας
[1] [ΒΥ] Ιταλικά 1
[2] [ΒΥ] Ιταλικά 2
[3] [ΒΥ] Ιταλικά 3
[6] [ΒΥ] Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες
[1] [ΒΥ] Κλινική νευροψυχολογία του παιδιού
[2] [ΒΥ] Κλινική ψυχολογία: Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών
[8] [ΒΥ] Κοινωνία και περιβάλλον
[8] [ΒΥ] Κοινωνικές αναφορές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών: Προβληματισμοί για δράσεις των εκπαιδευτικών συστημάτων
[5] [ΒΥ] Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης
[7] [ΒΥ] Μάθηση κοινωνικών και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων
[1] [ΒΥ] Μαθησιακές δυσκολίες
[5] [ΒΥ] Μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής 1
[6] [ΒΥ] Μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής 2
[3] [ΒΥ] Μεθοδολογία έρευνας
[2] [ΒΥ] Νεοελληνική γλώσσα
[6] [ΒΥ] Νευροψυχολογία και ειδικές διαταραχές μάθησης με έμφαση στις μαθησιακές δυσκολίες
[6] [ΒΥ] Νόηση και δεξιότητες μάθησης
[2] [ΒΥ] Νοητική καθυστέρηση
[4] [ΒΥ] Ο ρόλος της αξιολόγησης και της διαφοροποίησης στην πρόσβαση των κωφών παιδιών στο αναλυτικό πρόγραμμα (ΕΡΓ)
[1] [ΒΥ] Παθογένεση της αναπηρίας
[6] [ΒΥ] Παιδαγωγική της ένταξης
[5] [ΒΥ] Πειραματκή διδασκαλία φυσικών επιστημών
[4] [ΒΥ] Περιβαλλοντική εκπαίδευση
[5] [ΒΥ] Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας
[8] [ΒΥ] Πολυγραμματισμοί και εκπαίδευση
[5] [ΒΥ] Πρακτική άσκηση γενική αγωγής νηπιαγωγών 1
[5] [ΒΥ] Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1
[6] [ΒΥ] Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 2
[6] [ΒΥ] Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής νηπιαγωγών 2
[7] [ΒΥ] Πρακτική άσκηση Ειδικής Αγωγής σε ΣΜΕΑ 1
[8] [ΒΥ] Πρακτική άσκηση Ειδικής Αγωγής σε ΣΜΕΑ 2
[4] [ΒΥ] Στατιστική
[3] [ΒΥ] Σύγχρονα διδακτικά μοντέλα για μαθητές με αυτισμό
[4] [ΒΥ] Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις
[7] [ΒΥ] Σύγχρονες τάσεις στην Ειδική Αγωγή
[4] [ΒΥ] Συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
[1] [ΒΥ] Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία
[2] [ΒΥ] Το φάσμα του αυτισμού
[7] [ΒΥ] Φυσιολογία μάθησης και μνήμης
[8] [ΒΥ] Ψυχογλωσσολογία και εκπαιδευτικές εφαρμογές
[4] [ΒΥ] Ψυχολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση της νοητικής καθυστέρησης
[6] [ΒΥ] Ψυχοπαθολογία
[4] [ΒΥ] Ψυχοφυσιολογία
[5] [ΒΥ] Ψυχοφυσιολογία των μαθησιακών διαταραχών
---------------------------------