ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Σχολές/Βάσεις/Πεδία ΤΜΗΜΑ: ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
Κωδικός : 1610
Ίδρυμα: ΔΙΠΑΕ
Site: https://ecec.ihu.gr/
1o Έτος Λειτουργίας : 2019
Επ. Πεδίο/α: 1234
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 0,8
ΕΒΕT (2024) : 8.31
EBET 2021- 2024 : Εδώ
Βάση ΓΕΛ (90%) (2024) : 11475
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2024): 15100
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) :
[4 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΜΑΘ: 25 - ΠΛΗ: 25 - ΟΙΚ: 25
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΒΙΟ: 25
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΜΑΘ: 25
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΑΡΧ: 25 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
Μετεγγραφή: NAI
Μαθήματα (Εύδοξος) (2024) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 140
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 140
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 112
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2024) : 112
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 112
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Βάση (κατ.90%) (2024) : 16300
ΕΠΑΛ: Βάσεις (κατ.90%) 2004- 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Μόρια 1ου Επιτυχόντα (90%) (2024): 17350
ΕΠΑΛ: Εισακτέοι κατ.90% (2024) : 14
ΕΠΑΛ: Κενές Θέσεις κατ.90% (2024) : 0

Μαθήματα ανά Εξάμηνο:

---------------------------------

Το περιεχόμενο σπουδών του Τμήματος καλύπτει το γνωστικό αντικείμενο της αγωγής και φροντίδας βρεφών και παιδιών προσχολικής ηλικίας (από τη γέννηση μέχρι την ηλικία έναρξης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης) και παράλληλα εστιάζει και στην επαφή και στήριξη της οικογένειάς τους.
Αποστολή του Τμήματος είναι να προάγει τη δημιουργία, ανάπτυξη και μετάδοση των γνώσεων στις επιστήμες της αγωγής παιδιών πρώιμης παιδικής ηλικίας με τη διδασκαλία και την εφαρμοσμένη έρευνα.
Επίσης, συνδυάζοντας αρμονικά τη θεωρία με την πράξη, στοχεύει στη δημιουργία παιδαγωγών οι οποίοι θα διαθέτουν όλες εκείνες τις απαραίτητες επιστημονικές γνώσεις και δεξιότητες οι οποίες αποτελούν την απαραίτητη υποδομή για την επιστημονική τους ταυτότητα και την άρτια επαγγελματική τους κατάρτιση σε όλα τα επίπεδα και τις μορφές της σταδιοδρομίας τους ( να μπορούν, από τη μια, να ανταποκρίνονται με αποτελεσματικότητα στις ανάγκες των παιδιών που θα κληθούν να φροντίσουν και να εκπαιδεύσουν, καθώς και στις ανάγκες των οικογενειών τους και από την άλλη, να λαμβάνουν αποφάσεις και να αναλαμβάνουν ηγετικές θέσεις στο χώρο της προσχολικής αγωγής).
Στα πλαίσια της αποστολής του αυτής το Τμήμα:
Α. Παρακολουθεί τις διεθνείς εξελίξεις στον επιστημονικό και εκπαιδευτικό τομέα με τη συμμετοχή, αλλά και τη διοργάνωση συνεδρίων, συμποσίων και ημερίδων.

Β. Αναπτύσσει διεθνείς συνεργασίες με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού συμμετέχοντας σε ερευνητικά και επιμορφωτικά προγράμματα και προσκαλώντας ηγετικές φυσιογνωμίες του χώρου για διαλέξεις και ομιλίες.
Γ. Συνεργάζεται με Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς σταθμούς και με άλλους φορείς οι οποίοι σχετίζονται με το γνωστικό αντικείμενο του Τμήματος.
Δ. Χρησιμοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες και εποπτικά μέσα στην εκπαίδευση.
Ε. Διεξάγει έρευνα.
Στ. Προετοιμάζει τους φοιτητές/τριες για την ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που θα τους καταστήσουν ικανούς να είναι ανταγωνιστικοί σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Ζ. Προετοιμάζεται για να είναι δεκτικό σε αλλαγές, σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες εκπαιδευτικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές περιβάλλον.
Η. Προετοιμάζεται για τη διασφάλιση και συνεχή βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ

ΑΓΩΓΗΣ & ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΓΕΛ 90% )

Σύνολο=3
ΚΩΔ67316101241
ΤΜΗΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΙΓΑΛΕΩ) ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΑΕΙΠΑΔΑΔΙΠΑΕΠΙ
ΠΕΔΙΑ123412341234
ΕΤΗ444
ΣΕΒΕ0,80,81
ΕΒΕΤ8.318.3110.39
Σ.Β Ε.Μ000
Β.2024129201147511222
ΜΕΤ.Β-360-275-16
Θέσεις112112143
Επιτυχ112112143
Κεν.Θεσ.000
% Κε.Θε.0%0%0%
1η ΠΡΟΤ42916917
Συν.ΠΟΡΤ752377113312
%1ΠΡΟΤ6%2%1%
ΒΑΣεδώ εδώ εδώ
ΜΑΘMathMathMath
ΟΣOS OS OS
infoInf Inf Inf

Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 1698

| Καλοδήμος Δ. - https://sep4u.gr

Σταδιοδρομία, προοπτική απασχόλησης αποφοίτων :

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής ασχολούνται, λόγω της εξειδίκευσής τους και με βάση τα επαγγελματικά τους δικαιώματα (Π.Δ. 523/24.12.91, Τ. Α) είτε αυτοδύναμα είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες:
– Ως υπεύθυνοι για τη μελέτη, οργάνωση και λειτουργία Βρεφικών και Παιδικών Σταθμών,
-Ως προϊστάμενοι οργανικών μονάδων (Διευθύνσεων, Τμημάτων, Γραφείων) σε Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς των Οργάνων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
– Ως παιδαγωγοί παιδιών ηλικίας 0 – 6 χρόνων,
– Ως εκπαιδευτικό προσωπικό στη Δευτεροβάθμια ή Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, υπεύθυνοι για τη θεωρητική και πρακτική διδασκαλία μαθημάτων Προσχολικής Αγωγής,
– Ως βοηθοί παιδαγωγών σε χώρους ειδικής προσχολικής αγωγής και ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,
έχουν δηλαδή δικαίωμα εργασιακής απασχόλησης είτε ως στελέχη σε Κέντρα Βρεφών και Νηπίων καθώς και σε Βρεφικούς και Παιδικούς Σταθμούς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα είτε ως αυτοαπασχολούμενοι στα εξής αντικείμενα και δραστηριότητες:
 Αγωγή και φροντίδα παιδιών από 0 – 6 χρόνων
 Ίδρυση και λειτουργία Βρεφικού και Παιδικού Σταθμού
 Εκπαίδευση παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας