Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΔΑ)

Σχολές/Βάσεις/Πεδία ΤΜΗΜΑ: ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
Κωδικός : 673
Ίδρυμα: ΠΑΔΑ
Site: https://ecec.uniwa.gr/
Επ. Πεδίο/α: 1234
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 0,8
ΕΒΕT (2024) : 8.31
EBET 2021- 2024 : Εδώ
Βάση ΓΕΛ (90%) (2024) : 12920
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2024): 15260
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) :
[4 ΕΠ ] ΓΛ: 40 - ΜΑΘ: 20 - ΠΛΗ: 20 - ΟΙΚ: 20
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 40 - ΦΥΣ: 20 - ΧΗΜ: 20 - ΒΙΟ: 20
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 40 - ΦΥΣ: 20 - ΧΗΜ: 20 - ΜΑΘ: 20
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 40 - ΑΡΧ: 20 - ΙΣΤ: 20 - ΛΑΤ: 20
Μετεγγραφή: NAI
Μαθήματα (Εύδοξος) (2024) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 140
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 140
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 112
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2024) : 112
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 112
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Βάση (κατ.90%) (2024) : 16290
ΕΠΑΛ: Βάσεις (κατ.90%) 2004- 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Μόρια 1ου Επιτυχόντα (90%) (2024): 19110
ΕΠΑΛ: Εισακτέοι κατ.90% (2024) : 14
ΕΠΑΛ: Κενές Θέσεις κατ.90% (2024) : 0

Μαθήματα ανά Εξάμηνο:

---------------------------------

Το Τμήμα

Το Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής αποτελεί τη μετεξέλιξη του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Αθήνας. Η αρχική λειτουργία του Τμήματος ανάγεται στο 1955, συγχρόνως με την έναρξη της λειτουργίας του Κέντρου Βρεφών «Η ΜΗΤΕΡΑ».

Σκοπός
Σκοπός του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία είναι η παροχή σπουδών υψηλής ποιότητας σε Παιδαγωγούς, με απόκτηση γνώσεων και  ανάπτυξη δεξιοτήτων κατάλληλων για τις απαιτήσεις του επαγγέλματός τους, ως παιδαγωγοί της πρώιμης παιδικής ηλικίας. Παράλληλα, στοχεύει στην διεξαγωγή και προώθηση της επιστημονικής έρευνας στο πεδίο της αγωγής και φροντίδας των παιδιών.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών
Το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος αντιστοιχεί με τα προγράμματα σπουδών ομόλογων και διεθνώς αναγνωρισμένων τμημάτων του εξωτερικού και σύμφωνα με τα πρότυπα προγράμματα σπουδών που προτείνουν διεθνείς οργανισμοί, λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες της  Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ).

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος έχουν κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με το Π.Δ. 523/24.12.91, Τ.Α.

Ειδικότερα, το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος αποσκοπεί:

  • στην παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης μέσα από μαθήματα θεωρίας και μαθήματα θεωρίας-πράξης,
  • στην εκπαίδευση παιδαγωγών που θα μπορούν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγωγής και φροντίδας των μικρών παιδιών,
  • στην απόκτηση γνώσεων από τους αποφοίτους, οι οποίες τους δίνουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν με επιτυχία προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών σε ΑΕΙ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

 

Μεταπτυχιακές Σπουδές
Το Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία σε συνεργασία με το Τμήμα Βιοιατρικών Επιστημών συνδιοργανώνει  Διατμηματικό Προγράμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) με τίτλο «Παιδαγωγικά μέσω Καινοτόμων Προσεγγίσεων, Τεχνολογίες και Εκπαίδευση»
ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ

ΑΓΩΓΗΣ & ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΓΕΛ 90% )

Σύνολο=3
ΚΩΔ67316101241
ΤΜΗΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΙΓΑΛΕΩ) ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΑΕΙΠΑΔΑΔΙΠΑΕΠΙ
ΠΕΔΙΑ123412341234
ΕΤΗ444
ΣΕΒΕ0,80,81
ΕΒΕΤ8.318.3110.39
Σ.Β Ε.Μ000
Β.2024129201147511222
ΜΕΤ.Β-360-275-16
Θέσεις112112143
Επιτυχ112112143
Κεν.Θεσ.000
% Κε.Θε.0%0%0%
1η ΠΡΟΤ42916917
Συν.ΠΟΡΤ752377113312
%1ΠΡΟΤ6%2%1%
ΒΑΣεδώ εδώ εδώ
ΜΑΘMathMathMath
ΟΣOS OS OS
infoInf Inf Inf

Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 1698

| Καλοδήμος Δ. - https://sep4u.gr

Σταδιοδρομία, προοπτική απασχόλησης αποφοίτων :

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής ασχολούνται, λόγω της εξειδίκευσής τους και με βάση τα επαγγελματικά τους δικαιώματα (Π.Δ. 523/24.12.91, Τ. Α) είτε αυτοδύναμα είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες:
– Ως υπεύθυνοι για τη μελέτη, οργάνωση και λειτουργία Βρεφικών και Παιδικών Σταθμών,
-Ως προϊστάμενοι οργανικών μονάδων (Διευθύνσεων, Τμημάτων, Γραφείων) σε Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς των Οργάνων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
– Ως παιδαγωγοί παιδιών ηλικίας 0 – 6 χρόνων,
– Ως εκπαιδευτικό προσωπικό στη Δευτεροβάθμια ή Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, υπεύθυνοι για τη θεωρητική και πρακτική διδασκαλία μαθημάτων Προσχολικής Αγωγής,
– Ως βοηθοί παιδαγωγών σε χώρους ειδικής προσχολικής αγωγής και ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,
έχουν δηλαδή δικαίωμα εργασιακής απασχόλησης είτε ως στελέχη σε Κέντρα Βρεφών και Νηπίων καθώς και σε Βρεφικούς και Παιδικούς Σταθμούς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα είτε ως αυτοαπασχολούμενοι στα εξής αντικείμενα και δραστηριότητες:
 Αγωγή και φροντίδα παιδιών από 0 – 6 χρόνων
 Ίδρυση και λειτουργία Βρεφικού και Παιδικού Σταθμού
 Εκπαίδευση παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας