Το Τμήμα Πληροφορικής ιδρύθηκε ως Τμήμα της ΣΘΕ με το Προεδρικό Διάταγμα ΠΔ 200/91 (ΦΕΚ 78/30.5.91) και δέχεται φοιτητές/φοιτήτριες από το ακαδημαϊκό έτος 1992-93.
Κωδικός : 338
Ίδρυμα: ΑΠΘ
Site: https://www.csd.auth.gr/
1o Έτος Λειτουργίας : 1992
Επ. Πεδίο/α: 24
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 1,2
ΕΒΕT (2024) : 12.47
EBET 2021- 2024 : Εδώ
Βάση ΓΕΛ (90%) (2024) : 17440
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2024): 19340
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) : [4 ΕΠ ] ΓΛ: 20 - ΜΑΘ: 30 - ΠΛΗ: 30 - ΟΙΚ: 20
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 20 - ΦΥΣ: 30 - ΧΗΜ: 20 - ΜΑΘ: 30
Μετεγγραφή: NAI
Μαθήματα (Εύδοξος) (2024) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εσωτερική Αξιολόγηση : EA
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Εισακτέοι (100%) (ΓΕΛ&ΕΠΑΛ) 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 146
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 146
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 116
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2024) : 116
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 116
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Βάση (κατ.90%) (2024) : 17500
ΕΠΑΛ: Βάσεις (κατ.90%) 2004- 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Μόρια 1ου Επιτυχόντα (90%) (2024): 19200
ΕΠΑΛ: Εισακτέοι κατ.90% (2024) : 15
ΕΠΑΛ: Κενές Θέσεις κατ.90% (2024) : 0
Κατευθύνσεις:
# Δικτύων – Επικοινωνιών και Αρχιτεκτονικής Συστημάτων
# Πληροφοριακών Συστημάτων
# Τεχνολογίες Μάθησης
# Ψηφιακά Μέσα – Υπολογιστική Νοημοσύνη
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :
[0] [ΒΥ] ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
[1] [ΒΥ] ΑΝΩΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι
[1] [ΒΥ] ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
[1] [ΒΥ] ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ
[1] [ΒΥ] ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
[1] [ΒΥ] ΦΥΣΙΚΗ
[2] [ΒΥ] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ
[2] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΝ
[2] [ΒΥ] ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ-ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι
[2] [ΒΥ] ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
[2] [ΒΥ] ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
[3] [ΒΥ] ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
[3] [ΒΥ] ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
[3] [ΒΥ] ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
[3] [ΒΥ] ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
[3] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι
[3] [ΒΥ] ΛΟΓΙΚΟΣ-ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
[4] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
[4] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
[4] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΕΣ
[4] [ΒΥ] ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
[4] [ΒΥ] ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
[5] [ΒΥ] ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
[5] [ΒΥ] ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
[5] [ΒΥ] ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
[5] [ΒΥ] ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
[5] [ΒΥ] ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
[5] [ΒΥ] ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ
[6] [ΒΥ] ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
[6] [ΒΥ] ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ
[6] [ΒΥ] ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ
[6] [ΒΥ] ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
[6] [ΒΥ] ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΓΡΑΦΩΝ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
[6] [ΒΥ] ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
[6] [ΒΥ] ΝΕΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
[6] [ΒΥ] ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
[6] [ΒΥ] ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΠΤΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
[6] [ΒΥ] ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ
[7] [ΒΥ] ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
[7] [ΒΥ] ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΡΥΞΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
[7] [ΒΥ] ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΔΙΚΤΥΑ
[7] [ΒΥ] ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ
[7] [ΒΥ] ΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
[7] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
[7] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
[7] [ΒΥ] ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
[7] [ΒΥ] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
[7] [ΒΥ] ΜΙΚΡΟΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
[7] [ΒΥ] ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤ.
[7] [ΒΥ] ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
[7] [ΒΥ] ΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
[7] [ΒΥ] ΟΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΩΓΗ
[7] [ΒΥ] ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
[7] [ΒΥ] ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΝΩΣΗΣ
[7] [ΒΥ] ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
[7] [ΒΥ] ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΟΣΕΙΡΩΝ/VIDEO
[7] [ΒΥ] ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ
[8] [ΒΥ] ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
[8] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΕΣ & ΔΙΕΠΑΦΕΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
[8] [ΒΥ] ΕΥΦΥΗ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
[8] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ-ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
[8] [ΒΥ] ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ
[8] [ΒΥ] ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
[8] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
[8] [ΒΥ] ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
[8] [ΒΥ] ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
---------------------------------